• Voorbeeld titel

    Voorbeeld tekst

  • Voorbeeld titel

    Voorbeeld tekst

RetailVista integratie

RetailVista is het kassasysteem van Nedfox, dat door veel tuincentra en andere retailers wordt gebruikt. Met RetailVista kun je het meeste uit jouw website, webshop en klantenkaart halen.

Wij hebben meer dan 125 actieve integraties met RetailVista, dit is dan ook een van de partners waar wij graag mee samenwerken!

RetailVista webshop integratie

Door gebruik te maken van een realtime verbinding tussen de webshop en RetailVista zorgen we ervoor dat de productinformatie en voorraadinformatie altijd up to date worden gehouden.

Hierdoor kun je jouw klanten een optimale service aanbieden. De prijzen worden ook automatisch gesynchroniseerd, waardoor de webshop en de winkel hetzelfde prijsbeleid kunnen voeren.

Speciale aanbiedingen zoals mixed matchen en staffelkortingen zijn ook mogelijk door middel van de RetailVista integratie. Onze integratie werkt zelfs voor het aanmaken van vouchers en cadeaukaarten, waardoor klanten online en offline dezelfde ervaring zullen hebben.

RetailVista en bestellingen

In het geval van grotere bestellingen, zoals meubels, overkappingen of sierbestrating, kiezen klanten er vaak voor om deze thuis te laten bezorgen. RetailVista maakt dit mogelijk door een verkooporder voor bezorging aan te maken.

Dankzij de integratie tussen RetailVista en het Garden Connect platform, blijft de klant op de hoogte van de status van zijn of haar verkooporder via hun online account of via jouw eigen app.

 

RetailVista klantenkaart

Heeft jouw tuincentrum een klantenkaart? Met RetailVista kun je klanten de mogelijkheid geven om met hun klantenkaart in te loggen op de website. Hiermee kunnen ze de kaart direct activeren en zowel online als offline gebruiken. Op deze manier bied je jouw klanten een goede ervaring die naadloos in elkaar overloopt van online naar offline.

Je kunt dit zelfs uitbreiden naar jouw eigen klantenkaart app. Hiermee geef je klanten de optie om hun telefoon te gebruiken in plaats van de fysieke klantenkaart.

 

RetailVista en Personal Marketing

Onze RetailVista integratie is ook te gebruiken om klantenkaarthouders extra service aan te bieden. Zo kun je bijvoorbeeld speciale mails aanmaken die in specifieke gevallen naar de klant worden gestuurd.

Als een klant een aankoop doet (online of offline) kun je hem meteen de digitale kassabon mailen inclusief handige tips voor het product dat ze zojuist hebben gekocht. Klanten die al een tijd niet zijn geweest kun je een voucher sturen om ze een reden te geven om weer terug te komen. Of stuur een felicitatie mail naar een klant die jarig is.

Er zijn eindeloos veel mogelijkheden met personal marketing.

Meer weten over de RetailVista integratie?

Wil je meer weten over hoe RetailVista geïntegreerd kan worden met jouw website, webshop, of klantenkaart? Neem dan gerust contact met ons op door te bellen naar +31 20 700 8250, of door een mail te sturen naar info@gardenconnect.com. Je kunt ook de whitepaper downloaden voor meer inzicht in de mogelijkheden!

Neem contact op

Ben jij ambitieus en benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen? 

Vul onderstaand formulier in en we nemen contact met je op. 

Velden met * zijn verplicht.